Ez a divat!

A Kia illetékesei azt jósolják, hogy a Ceed terepes kivitele lesz a legjobban fogyó változat. Erre nagyok az esélyek.

A koreai márka európai tervező bázisa nem csak annyit csinált, hogy fekete sárvédő szélesítésekkel látta el az autót és megemelte. Az X-Ceed külső karosszéria elemei az első ajtók kivételével eltérnek az ötajtós testvérétől. Ez a munka nagyon látványos külsőt eredményezett, amit alaposan feldobott a kvantumsárga fényezés. A dögös megjelenés belül is garantált: tesztautónk sárga műszerfal-betéteket kapott, az ülésekre pedig sárga díszvarrások kerültek.

A fülkében jól el lehet férni, hátul 185 centi körüli sofőr mögött is elegendő a hely a térdeknek és a lábaknak. A csomagtartó 426 literes, ami korrekt méret és 31 literrel nagyobb, mint az ötajtós Ceedé.     

A ma divatos benzines turbómotor 1,4-es kivitele arany középutat jelent lóerőben és fogyasztásban. Ezzel dinamikusabb az autó, mint a háromhengeres belépő motorral, 8 litert elérő városi fogyasztást kárpótolja a 6 liter alá vihető közúti érték.

A hétsebességes dupla tengelykapcsolós automataváltó jól végzi a munkáját, egyedül akkor tűnik lassúnak, mikor nagyon nyomni kell a gázt. A rugózás a terepes jelleg ellenére enyhén feszes, de egész jól kivasalja a hazai úthibákat.                 

Kia X-Ceed 1,4 T-GDI DCT

  • Hossz/szél./mag.: 4560/1823/1492 mm
  • Motor: 1353 cm3, 140 LE/ 6000, 242 Nm/1500-3200
  • Gyorsulás (0-100 km/h): 9,5 s
  • Ár: 9 280 000 Ft (Alapár: 5 999 000 Ft)
  • Tesztautó: Kia Motors Hungary

Megosztom