A Ford ikonikus sportkocsijának a nyitott kivitelét próbáltuk ki, amely a zárt tetősnél is feltűnőbb.
A vadló jelenlegi generációja 2014-ben lépett színre, a próba apropója az volt, hogy megérkezett Magyarországra is a ráncokat vesztett változat, hogy tovább növelje az itthon elkelt Mustang mennyiséget (300 db).
A különbség kívülről alig észrevehető a régi és az új modell között: elöl a ködlámpák változtak, hátra pedig LED-ből készült világítótestek kerültek. A műszerfal elhagyta a hagyományos órákat és személyre szabható verzióban került beépítésre. Az elektronika vonalán haladva, megjelent a gumi füstöltető mód a menetállások között. A rendkívül dögös karosszéria megmaradt, amely mágnesként vonzza a tekinteteket. A hazai próbán sok időnk nem volt élvezni az újdonságot, de az élmény jól átjött.
Az amerikai autó szuper feltűnő jelenség, ami megnyugtató, hogy a hazai vásárlók nagy része V8-as motorral vásárolta meg a vadlovat. Ez nem véletlen, ha esetleg nem vennék észre, a motor hangjaira biztosan felfigyel az utca népe és a közlekedők. Ez az, amit egyedül ma csak a Ford kínál, ez a több szólamban játszó hang sajnos kiveszőfélben van a mai autókból. Ez az a hatalmas plusz, ami bőven megéri a felárat és a nagyobb fogyasztást, mert az élmény, amit ad, az fantasztikus.
Egyébként elérhető már a szomszédbarát, halkabb kipufogó hang is.,. mert ezt is lehet állítani.
Hossz/szél./mag.: 4784/1916/1381 mm
Motor: 5038 cm3, 450 LE/ 7000, 527 Nm/4650
Gyorsulás (0-100 km/h): 4,4 s
Ár: 16 580 000 Ft (Alapár: 16 580 000 Ft)
Tesztautó: Ford Közép-és Kelet-Európai Kft.