Az autók és a kihívások szeretete

Márton Ildikó, Budapesten, a Külkereskedelmi főiskolán végzett a 2000-es évek elején. Külkereskedelmi szakmában szeretett volna elhelyezkedni, de úgy hozta az élet, hogy egy olajipari cégnél kezdte a pályafutását. Onnan váltott 2005-ben az autókereskedelem világába. Először a Nissan márkánál a Budapesten található, Közép-Kelet európai központban dolgozott, amely négy országban volt importőr. Ezt követően, Párizsban hét évet töltött a Nissan kereskedelmi, európai központjában. 2018-ban hazajött és azóta dolgozik az Emil Frey csoportban, ahol a kint megszerzett tudását hasznosította a cégcsoporton belül. Ez év január 1-től került a Fiat Car brandmanageri poziciójába.
Az új pozícióm egy nagyon összetett feladatkör. Hivatalosan termék- és brandmanageri pozíció, amely a három fő márkánkra, a Fiat, az Alfa Romeo a Jeep és a kisebbekre is, a Fiat Professional és az Abart autóinkra értendő, Egy nagyon komplex feladatról van szó, ez is a kihívás lényege. Több márka párhuzamosan ad kihívásokat, ami például egy új modell bevezetése is lehet. Több síkon kell egyszerre gondolkodni és nagy rugalmasságot is igényel, mind időben, mind gondolkodásban.
Volumen tekintetében a Fiat a zászlóshajó, de speciálisabb márka az Alfa Romeo és a Jeep. Mindkettőnek megvan a saját vevőköre, akik egy nagyon összetartó közösséget képeznek a világban. Az Abart egy nagyon speciális szegmens, ami a Fiatnak egy sport változata. Mindegyik márkában meg tudom találni a szépséget és ezáltal hitelesen tudom képviselni, hiszen tudok velük azonosulni. Az autók mivolta miatt ez inkább egy maszkulinabb közeg, de cégen belül is egyre több hölgy dolgozik. Másképp jár az agyunk, ami sokszor hasznos. Egy épületen belül található a cég és a márkakereskedések, így minden gyorsabban működik.
Szeretem az autók világát, már 18 éves koromtól aktívan vezetek. Emellett hobbim a lakberendezés és a sportok, mint futás, erőnléti edzések, egyszóval az egészséges életmód.