Az utazás művészete

Kanalas Gergely az autók szeretetéről, a szakmai előmeneteléről és a DS márka exkluzivitásáról osztja meg olvasóinkkal a gondolatait.
Szinte a teljes eddigi aktív időszakomat az autók világában töltöttem. Már gyerekkoromban is a francia autók mozgattak meg leginkább és egészen fiatalon bekerülhettem az egyik legpatinásabb francia gyártó hazai importőrségéhez.
25 éve kezdtem az akkori Peugeot Hungáriánál mint termékfelelős, később a Citroënnél folytattam egészen 2019-ig. Itt is a termékválasztékkal foglalkoztam, de néhány évig a sajtókapcsolatok is hozzám tartoztak. 2019-ben hoztuk be a DS márkát a magyar piacra, ez a feladat külön embert kívánt, és én kaptam meg a márka menedzselését annak minden kereskedelmi és marketing feladatával.
Márkavezetőként funkcionálok, a multitasking jegyében a kereskedelemhez és a marketinghez kapcsolódó összes feladatot viszem. A közelmúltban a Citroën márka marketingjével is megbíztak, ami a csapat bővülését jelentette. A cél a DS márka ismertségének javítása és a Citroën márka új stratégiájának implementálása. A két márka külön utakon jár, mégis szorosan összekapcsolódik a történetük. Ez a szépsége ennek a kettős pozíciónak.
A DS Automobiles egy 2014-ben Párizsban született prémium márka, amelynek célja, hogy megtestesítse az utazás művészetét. Az 1955-ös DS 19 kivételes örökségéből, és a francia kultúra gazdagságából táplálkozva, egyedi életérzést nyújt a DS 3, DS 4, DS 7 és hamarosan N°8 modellel. Vásárlói különlegességre vágynak, szeretnek utazni a világban, élvezve minden pillanatot. A DS alkotásai karizmatikus stílusukkal, kifinomult belső terükkel és technológiájukkal, valamint első osztályú kényelmükkel tűnnek ki.

A DS esetében az utazás és a művészet összekapcsolódnak. Kollekcióinkat olyan kiemelkedő francia művészek inspirálják, mint Antoine de Saint-Exupéry, vagy Jules Verne, akiknek nemcsak a világa, de kézjegye is visszaköszön egy-egy DS modellben.
Kanalas Gergely az autók szeretetéről, a szakmai előmeneteléről és a DS márka exkluzivitásáról osztja meg olvasóinkkal a gondolatait.
Szinte a teljes eddigi aktív időszakomat az autók világában töltöttem. Már gyerekkoromban is a francia autók mozgattak meg leginkább és egészen fiatalon bekerülhettem az egyik legpatinásabb francia gyártó hazai importőrségéhez.
25 éve kezdtem az akkori Peugeot Hungáriánál mint termékfelelős, később a Citroënnél folytattam egészen 2019-ig. Itt is a termékválasztékkal foglalkoztam, de néhány évig a sajtókapcsolatok is hozzám tartoztak. 2019-ben hoztuk be a DS márkát a magyar piacra, ez a feladat külön embert kívánt, és én kaptam meg a márka menedzselését annak minden kereskedelmi és marketing feladatával.

Márkavezetőként funkcionálok, a multitasking jegyében a kereskedelemhez és a marketinghez kapcsolódó összes feladatot viszem. A közelmúltban a Citroën márka marketingjével is megbíztak, ami a csapat bővülését jelentette. A cél a DS márka ismertségének javítása és a Citroën márka új stratégiájának implementálása. A két márka külön utakon jár, mégis szorosan összekapcsolódik a történetük. Ez a szépsége ennek a kettős pozíciónak.
A DS Automobiles egy 2014-ben Párizsban született prémium márka, amelynek célja, hogy megtestesítse az utazás művészetét. Az 1955-ös DS 19 kivételes örökségéből, és a francia kultúra gazdagságából táplálkozva, egyedi életérzést nyújt a DS 3, DS 4, DS 7 és hamarosan N°8 modellel. Vásárlói különlegességre vágynak, szeretnek utazni a világban, élvezve minden pillanatot. A DS alkotásai karizmatikus stílusukkal, kifinomult belső terükkel és technológiájukkal, valamint első osztályú kényelmükkel tűnnek ki.
A DS esetében az utazás és a művészet összekapcsolódnak. Kollekcióinkat olyan kiemelkedő francia művészek inspirálják, mint Antoine de Saint-Exupéry, vagy Jules Verne, akiknek nemcsak a világa, de kézjegye is visszaköszön egy-egy DS modellben.