33 éves a Griff sztori

Mi az: minél idősebb, valójában annál fiatalosabb?

Segítünk a megoldásban: a Griff Collection multibrand üzletek. A cég több mint három évtizedes történetében rengeteg átalakulás és megújulás történt eddig. Most elhoztuk a kedvenceinket, amelyek nagyban hozzájárultak, hogy a Griff továbbra is a magyar divatpiac élén „szárnyal”:

– Sokáig a Griffről valószínűleg mindenkinek a „férfi öltöny” jutott először eszébe. A brand már hosszú ideje átalakította kínálatát és megjelent az üzletekben a sportosabb-casual vonal is olyan világmárkákkal, mint a Tommy Hilfiger, Levi’s, Bugatti, Calvin Klein. Emellett természetesen a minőségi elegáns öltözékek továbbra is fontos részét képezik a kollekciónak.

– A nők már régóta nem csak kísérők az üzletben! A Griff egyre erősödő női kínálatában olyan márkák kínálatával találkozhatunk, mint a Tommy Hilfiger, Guess vagy Calvin Klein. A fiatalos-sportos ruhák kedvelői éppúgy megtalálják a kedvükre valót, mint aki valami elegánsra vágyik.

– A minőség mindenekelőtt! „Egy magára valamit is adó prémium ruhaüzletnek ez a legfontosabb szempontja a kollekciók kiválasztásánál, nem?!” – gondolnánk. Nos, a jó minőség mellett persze a megfizethető árakat is szem előtt kell tartani. A Griff számos márka kizárólagos hazai forgalmazója, és ezeket a brandeket az időtlen és trendi darabjaik mellett a remek ár-érték arány miatt kedvelik a vásárlók.

A Griff törzsvásárlói klub ráadásul további meglepetéseket tartogat a vevőknek, mint az extra kedvezmények, kiváltságok, a csatlakozás pedig egy perc alatt lehetséges.

Az évtizedek alatt rengeteg átalakulást megélt üzlet talán legkiemelkedőbb tulajdonsága, hogy mindig tud újat mutatni. Kifogyhatatlan ötlettárának mindig ugyanaz a célja: a vásárlók személyre szabott, profi és gondoskodó kiszolgálása.

Ezt a mentalitást őrzi az üzletek mellett a webáruház, a GRIFFWEBSHOP.COM is.

Megosztom