A Griff Collection missziója több mint 31 éve az öltözködési kultúra fejlesztésén túl a folyamatosan változó vásárlói igények gyors lekövetése és kielégítése. Az már megszokott tőlük, hogy szezononként magas minőségű, naprakész és változatos árukészlettel jelennek meg a piacon. MULTI BRAND szisztémájú üzleteikben eltérő stílusirányzatokat vonultatnak fel különböző nemzetközi márkákon és saját termékvonalaikon keresztül egyfajta befolyást gyakorolva ezzel a közízlésre. Mindezt pedig elegáns vásárlói környezetben szakavatott értékesítők segítségével teszik.
Állandóan frissülő márkaportfóliójukból láthatjuk, komolyan veszik a trendek szeszélyes változásait és az aktualitások nyomában járnak. A 2017 őszi-téli divat szezonra is több ismert, nemzetközi divat márkával egészítették ki üzleteik kínálatát: Bugatti, Napapijri, Strellson, Roy Robson.
A modern lüktető divat világában azonban jóval előbbre kell tekinteni, mivel ma már mindez alapvető fogyasztói elvárás. Mint ahogy egyre inkább az is, hogy egy-egy komolyabb üzlethálózat rendelkezzen online értékesítési felülettel, ezzel is kényelmesebbé és gyorsabbá téve a válogatást és vásárlást. Nem csoda, hogy a Griff Collection is felveszi a kesztyűt, hiszen ő is része akar lenni a mai, dinamikusan fejlődő online világnak. Igazság szerint ebben nincs is semmi meglepő, hiszen a hátuk mögött álló évtizedek alatt mindig képesek voltak a megújulásra, és olykor elöljárói is voltak a szakmai innovációnak, mind gondolatokban mind pedig megvalósításban.
A cég életében egyébként érzékelhető a generációváltás kezdete. Ezt az is szemlélteti, hogy a Griff Collection alapítója Sütő Zoltán fiát, Sütő Zoltán Olivért bízta meg az online projekt lehető legversenyképesebb formában történő megvalósításával. Olivérnek komoly kihívást és egyben lehetőséget jelent mindez az egyébként személyiségéhez rendkívül passzoló feladat. Nemzetközi, mesterfokú tanulmányai befejeztével és a cég online területének felvirágoztatásával minden lehetősége megvan belépni az üzleti életbe.
A griffwebshop.com-on keresztül nemcsak néhány kattintással házhoz rendelhetőek stílusunkhoz leginkább passzoló ruhadarabok, kiegészítők, de képet is kaphatunk a legújabb divatirányzatok alakulásáról. Érdemes résen lenni a Griff globális piacterén, hiszen mindig akadnak olyan kihagyhatatlan akciók, amelyek csak a webes vásárlóknak kedveznek és a kiskereskedelmi üzleteket nem érintik.
A már most népszerű letisztult és felhasználóbarát online felület komoly beruházást igénylő fejlesztés előtt áll.
Sütő Zoltán Olivér a weboldal fejlesztésén keresztül látja cég jövőjét, hiszen a mai világban ez egy költséghatékony módja az innovatív üzleti elképzelések bevezetésére. Az új fejlesztés tartalma még nem nyilvános, de a tulajdonos fia annyit elárult, hogy elsődleges célkitűzése az fejlesztés tervezésénél a teljesen integrált vásárlói élmény megteremtése. A fő törekvései közé tartozik, hogy a Griff Collection boltjai ne különálló üzletekként működjenek, az arra járók vásárlási igényeit kielégítve, hanem ennél egy sokkal komplexebb rendszert alkotva, akár egy üzlet nyújtani tudja a Griff Collection teljes üzlethálózatának és online értékesítési felületének teljes termékkínálatát, szolgáltatásait és imidzsét.
Az online értékesítés fejlesztésével és az egyre nagyobb figyelmet igénylő webes felülettel nemcsak meglévő vásárlóiknak szeretnének kedvezni, de azokat a generációváltó fiatalokat is szeretnék megszólítani, akik igényeik fejlődésével egyre inkább nyitottak a kifinomult eleganciára vagy a letisztult stílusirányzatokra, mellyel már a Griff üzletek mellett a griffwebshop.hu oldalon is találkozhatnak.
Nem elég azonban egy jól átgondolt webes felület biztosítása az Y és Z generációs vásárlóközönségnek. Meg kell tudni szólítani őket ezen a zajos fogyasztói piacon! A Griff Collection kreatív csapata meg is kísérli ezt, még egy az idei évre időzített igen csak figyelemreméltó „Öltözz fel” elnevezésű kampányával. (Ennek képi anyagával már jelen lapszámunkban is találkozhatnak. x,y oldal.) A felhíváshoz logikusan kapcsolódva egy hiányos öltözetű férfit jelenítenek meg a hirdetések azzal az üzenettel: Öltözz fel! A Griff Collection egyetlen célja ezzel, hogy pozitív értelemben véve jusson el az üzenet a fogyasztókhoz: ez a Griff már nem az a Griff.