Wall Street Magyarországon

A Wall Street Fashion méltóságteljes hangulata a világ legkiválóbb márkáival fűszerezve. Egy csepp luxus, egy csipetnyi csillogás, egy korty forró kávé , és mindenekfelett a jó ízlés és stílusérzék kellemes keveréke jellemzi a Wall Street Fashion koncepciót. 

Mindenkiben él egy kép az Amerikai Egyesült Államok legnépesebb városáról, New York cityről. A világ legnagyobb és legfontosabb pénzügyi központja, tőzsdéje a legjelentősebb a világon. Egyike a világ négy nagy divatfővárosának. A pénz, siker, csillogás városa ihlette a Magyarországon először megjelenő Wall Street Fashion üzleti elgondolását, melyet egy svájci hátterű, több mint 20 éve alapított kereskedelmi vállalkozás tőkéjéből és beruházásából hoztak létre.

Aki belép az üzletbe, először a hatalmas New York képet veszi észre, mely olyan széles, mint egy mozivászon és úgy terül elénk a város képe, mintha az Empire State Building egyik legfelsőbb ablakából néznénk kifelé. Ezt az érzést csak fokozza az üzletbelső csillogó fekete borítása és a televíziókon futó spotok. Az után, hogy a szemünk végigpásztázta az óriási képeket és átéreztük a hatalom fővárosának lüktetését, kezdi el az ember felfedezni a márkák széles választékát.

Az üzleti elgondolás alapjait a befektetők sokéves tapasztalata alakította. A koncepció elsődleges célkitűzése, hogy széles prémium márkakínálattal színesítse az üzleti élet formális és informális megjelenését. Célcsoportjai azok a divat iránt nyitott férfiak, akik fontosnak tartják a külső megjelenés és saját egyéniségük összhangját, valamint figyelemmel kísérik a divat világát és jólöltözöttségük az üzleti sikereikhez is hozzájárul.

New York egyik sajátossága a sokrétűség.  Ebből kiindulva a Wall Street Fashion a világ különböző divatvárosaiból kiváló érzékenységgel válogatta össze az általa képviselt márkákat. Olyan nagy brandeket vonultat fel, mint a férfidivat jeles képviselője, az olasz Bugatti, vagy a fiatalos lazaság és nagyvárosi elegancia megtestesítője, a Strellson.

Megtalálható az üzleti siker márkája is, a tradicionálisan F. Scott Fitzgerald elsőként 1925-ben megjelent sikerművéhez köthető The Great Getzby is.  A Tommy Hilfiger sportruházat mindenki számára ismerős, de talán kevesebben vannak tisztában vele, hogy létezik a márkának egy elegáns vonala is, a Tommy Tailored, mely kifinomult öltönyökön keresztül is képes sugallni az amerikai életérzést. A márka mellé olyan sztársportoló állt idén, mint Rafael Nadal, olimpiai bajnok teniszező.

Aki hallott már a kiváló minőségű vasalásmentes ingről, annak ismernie kell a fekete rózsával jelezett Seidensticker márkát, hisz ez az ing az ő nevükhöz köthető. Ma már számos stílussal, szabással képviselteti magát, hogy mindenki megtalálja a hozzáillő inget.

A stílussal és saját egyéniséggel rendelkező férfiak márkája a Roy Robson, mely a magabiztos és egyéni személyiségekhez illik. Idei öltöny kollekcióját kék árnyalat uralja, ami kiváló kontrasztot jelent a klasszikus fekete/antracit tónusoknak. A Benvenuto a prémium minőségű ruháiról, szakértelméről és megbízhatóságáról híres. A márka képviseli a konzervatív üzleti stílust és a könnyebb, fiatalosabb üzleti megjelenést is.

A jachtok és luxusvitorlások világát idéző, sportosan elegáns Campione olyan kiegészítőket kínál, melyek komfortossá teszik a kikapcsolódást. A Napapijri ruháiban az olasz design frissessége ötvöződik a skandináv életérzés szabadságával.

A példátlan igényességgel összeválogatott márkákon kívül a Wall Street Fashion egyedi üzleti koncepciót alakított ki. Ahogy New York városának is elengedhetetlen részei az apró kávézók, éppen úgy az üzletben is a vásárlók a Nespresso kávéválogatásai mellett kapcsolódhatnak ki. Divat, luxus, minőség és kávé. Kérem, ez itt a világ fővárosa!

Megosztom