Kívül-belül megújult…
Interjú Csonka Istvánnal, a Groupama Garancia Biztosító értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettesével
Frissebb, stílusosabb megjelenést öltött a Groupama. Mi áll ennek a szembetűnő változásnak a hátterében?
Az idei év kiemelkedő jelentőségű volt biztosítótársaságunk számára, elmondhatjuk, hogy kívül-belül megújultunk. Július 1-jétől új szakasz kezdődött a Groupama életében. A megújulás egyik legfontosabb elemeként a társaságunk márkaneve egyszerűsödött, ettől a dátumtól egyszerűen Groupama Biztosító a nevünk. A névváltással együtt pedig valóban leporoltuk megjelenésünket is: az új logónk mellett új szlogennel, frissített arculattal és lendületesebb vizuális megjelenéssel találkozhatnak az ügyfelek.
Ebben az évben új székházba is költöztek, ami szintén elnyerte már sokak tetszését.
Régi vágyunk volt, hogy a központi egységeink egy helyen dolgozhassanak, és ez most megvalósulhatott. Új irodaházunk amellett, a legújabb technológiákat vonultatja fel, és sok környezetbarát megoldást is alkalmaz, megjelenésében is rendkívül korszerű. Új irodakomplexumunk a Groupama arculati színeit viseli, megjelenésében frissességet, modernséget mutat. Az épület esti design megvilágítása várhatóan a környék kiemelt látványossága lesz, ez szintén erősíti majd a társaság ismertségét. Igyekeztünk a belső környezetet is vonzóvá tenni.
Új elemként használtuk például a színeket, amelyek szintenként váltakoznak és amellett, hogy vidámabbá, otthonosabbá teszik a közlekedő tereket, segítik a tájékozódást a munkatársak és a vendégek számára egyaránt. Úgy gondolom, hogy a XXI. század követelményeinek megfelelő új épületegyüttes méltó székhelye lesz társaságunknak, a piac egyik vezető biztosítójának.
A Groupama jelenléte az elmúlt hónapokban rendkívül látványos volt, köszönhetően őszi image kampányuknak, mi lesz a folytatás?
Valóban intenzív reklámkampányt folytattunk, fontos számunkra, hogy az ügyfelekben minél inkább rögzüljön, hogy egyszerűsödött a nevünk, de főleg az a filozófia, ami működésünket jellemzi: számunkra legfontosabb ügyfeleink bizalma, mi ezt szeretnénk meghálálni, amikor biztonságot nyújtunk számukra. Ebben nagy segítségünkre volt egyébként a Fradi stadionjának névadó szponzorációja is, hiszen mióta tavaly nyáron átadták a Groupama Arénát, még inkább ez a név került a köztudatba. Természetesen az év további részében is megjelenünk sok helyen. Hogy a lap olvasóinak is ismert eseményt említsek: évek óta a Marie Claire Fashion Days hivatalos biztosítója vagyunk, így az idei rendezvényen is látványos standdal leszünk jelen a rangos divatbemutatón.