A belépő szint

Toyota egy ideje búcsút intett az unalmas autóknak. Ennek egyik jele az új Supra. A 258 lóerős alapmodellt próbáltuk ki.

A sportautó és sportautó között nagyok is lehetnek különbségek. Ami a témában biztos pont, hogy ezek a járgányok azonos céllal születnek, de eltérő karakterek. A Toyota három éve bocsájtotta útjára az új Suprát, ami a BMW-vel közös fejlesztés.       

A legnagyobb vételi hajtóerő az újdonságnál, hogy hátsóhajtású és direkt sportkupénak tervezték. Ez az autófajta – a szigorodó környezetvédelmi szabályzók miatt – gyakorlatilag kihalásra van ítélve

Ha valaki kedvet kapott a Suprára, de még nem ment efféle autóval, akkor csalódások sorozata érheti. Ha ezeket bevállalja – és szeret vezetni – akkor sok örömöt fog okozni a japán autó tulajdonlása. Kezdésnek ott a minimális raktér és a csekély mindennapi használhatóság. A rugózás kemény, a sportülések ülőlapja pedig nagyon alacsonyan található, így körülményes a ki és a beszállás.       

A másik oldalon ott a lézer precíz kormányzás és valódi sportautós életérzés. A 258 lóerő az a teljesítmény, amit átlagos vezetési képességekkel is egész jól lehet élvezni, persze a tiszteletet meg kell adni neki.

Toyota GR Supra Dynamic 2,0 Turbo

  • Hossz/szél./mag.: 4380/1865/1290 mm
  • Motor: 1998 cm3, 258 LE/ 5000-6000, 400 Nm/1550-4000
  • Gyorsulás (0-100 km/h): 5,2 s
  • Ár: 18 580 000 Ft (Alapár: 18 580 000 Ft)
  • Tesztautó: Toyota Central Europe Hungary
Megosztom