Cukiság és az űrtechnika

A piac egyik legjobb elektromos autóját dobta piacra a Honda, amely remek technikát vonultat fel, miközben szuper stílusos. A városi közlekedésre szánt apróság a szívünkbe zárta magát.

A Honda e gyorsan az élére röpítette magát a városi közlekedésre és az elővárosi ingázásra szánt elektromos autók között. Ha a 3,9 méteres apróság külseje nem rabolta el első pillantásra a szemlélő szívét, akkor csak az kell, hogy kinyíljanak az ajtók: ekkor az utastér japános otthonossága és a gondosan kivitelezett minimál dizájn erősíti tovább a függést.

A technikai oldalt erősíti a könnyen megszokható, kamerás külső tükör rendszer, amelyek képét az utastérben, két monitoron lehet látni. A belső tükörnek is akad kamerás állása… A tükrök képét a hátulról érkező napfény meg tudja zavarni, amúgy remekül használhatók. Az utastérben a pontot az i-re a teljes műszerfalat elfoglaló képernyőrendszer teszi fel. A szokatlan kialakítás remekül személyre szabható és használható, például videót is lehet nézni egyes képernyőkön.

A farmotoros kiskocsi méreteiből következik, hogy hátul nincs nagyméretű lábtere. A csomagtartó 170 literes űrtartalma pedig minimális. A 9,2 méteres körön megforduló városi közlekedésre szánt prémium villanyautóval egyetlen probléma a hatótávolsága. A szabvány szerinti 222 km, a valóságban kb. 200 km. Ez hosszabb távokon némi aggodalmat csempész az utazásba. Egyébként a Honda e teljesíti a célját, mert pazar városi prémium villanyautó.             

Honda e Advance

  • Hossz/szél./mag.: 3894/1752/1512 mm
  • Motor: villanymotor, 154 LE/315 Nm
  • Gyorsulás (0-100 km/h): 8,3 s
  • Ár: 12 971 200 Ft (Alapár: 12 679 000 Ft)
  • Tesztautó: Honda Hungary
Megosztom