A Juke tavaly kipróbált automata kivitele után a szintén jól felszerelt, de kézi kapcsolású verziót tettük próbára. Sokan irigyeltek bennünket.
A második generációs Juke külseje folytatja az elődjénél bevált működést: ha nem lenne elég a figyelemfelkeltő karosszéria, ott a szuper feltűnő fényezés… Ez a kombináció figyelemmágnessé változtatja a szabadidő-idő autót. Így meglehetősen sok érdeklődést lehet vonzani, aminek a mennyisége időnként meghaladja a jóval drágább prémium autókét is.
A 4,2 méteres hossz miatt több helyről is érkeznek a Juke vevői. Az egyik csoportot a kisautók jelentik, a másikat pedig a VW Golf ligájának a vásárlói. Utána következnek a kategória társaktól átcsábult vásárlók.
A fő változás a tágasabbá vált fülkében, hogy beköltözött a Google asszisztens és számos vezetősegéd. A Juke-nak jó az okostelefonokkal történő összeköttetése, de azért akad furcsaság: csak egy USB csatlakozó található az utastérben.
Az utastér felnőttesebb, a felhasznált anyagok jobb kinézetűek és a tapintásuk is elfogadhatóbb. A fülkében jól el lehet férni, még a nagyobb termetűeknek is, de szerencsésebb négyszemélyesnek tekinteni az újdonságot. A hölgyek által kedvelt típus igazi terepe a város, még a jól gördülő kézi kapcsolású váltóval is.
Nissan Juke N-Design DIG-T 114 6MT
- Hossz/szél./mag.: 4210/1800/1595 mm
- Motor: 999 cm3, 114 LE/ 5000, 200 Nm/2000
- Gyorsulás (0-100 km/h): 10,7 s
- Ár: 9 239 000 Ft (Alapár: 6 500 000 Ft) Tesztautó: Grand Automotive Central Europe Kft.