Optimumon az OPTIMUM

Husvéth Lórántnak az OPTIMUM Facility Services Kft. ügyvezető igazgatójának még soha nem volt ilyen kiegyensúlyozott az élete, mind a magánélet, mind a munka szempontjából. Lóránttól megtudhattuk, hogy most minden optimális.

Immár elmondhatjuk, hogy a szakmán belül specializált szolgáltatási területen mozgunk. Olyan ügyfélkörünk van, ahol a takarításnak komoly szerepe van az adott ügyfél mindennapi működésében. A tevékenységi körünk létesítménygazdálkodás, prémium minőségben, amelyen belül teljeskörű, innovatív megoldásokat tudunk biztosítani. Több évtizedes tapasztalatunkat felhasználva szolgáltatásainkat ügyfeleink egyedi igényeire, és elvárásaira alapozzuk. Folyamatosan fejlesztjük módszereinket az épülettakarítás, ipari takarítás, technológiai takarítások, speciális felületkezelések, élelmiszeripari üzemek takarítása, higiéniai szolgáltatások, kertészet, recepció és portaszolgálat, hulladékgazdálkodás területén. Hiteles vezetők képviselik cégünket, akik a magas szintű teljesítmény, kiváló vezetői képességek és szakmai felkészültség mellett kooperatívak, tartós üzleti és jó partneri kapcsolatok kialakítására törekednek ügyfeleinkkel.

Mit nyújt a partnereinek az OPTIMUM? fejlődést és megújulást.

Megbízhatóságot és támogató szolgáltatásokat, integrált szolgáltatási rendszert, költségmegtakarítást, széleskörű szakmai tapasztalatot, gyorsaságot és hatékonyságot, stabilitást és rugalmasságot, stratégiai gondolkodást és végezetül fejlődést és megújulást.

Hogy kezdődött a sikertörténet?Fiatalon kerültem a szakmába. 1997-ben már egy dán tulajdonú multinacionális takarító cégnek voltam az ügyfélkapcsolatokért felelős igazgatója, 1998-tól pedig a magyarországi ügyvezető igazgatója. Abban az időben a nyelvtudással rendelkező fiatalokra nagy szükség volt és a néme-t és angoltudásomnak köszönhetően nem volt nehéz dolgom. Négy év után ügyvezetői pozícióba elcsábított egy nagy francia cégcsoport leányvállalata, ahol tíz évig voltam az első ember. Ezt követően, önállósítottam magam. A 2010-es évek közepén történt bérrobbanás miatt átalakult a piac. Újra kellett fogalmazni a stratégiát, amelynek az eredménye a jelenlegi, optimális működés.

A konkurencia nagy? Hogy tud „megküzdeni” velük?

Megtaláltam azokat a piaci réseket, ahol elkezdhettünk bizonyítani. Immár közel 250 emberrel dolgozunk és bizony, kézről kézre adnak minket, egymásnak ajánlanak a megrendelőink.

Eredeti szakmája?

Közgazdász vagyok, de immáron 25 éve dolgozom a szolgáltatóiparban. Az emberközpontúság, az ügyfélkapcsolatok ápolása és a kapcsolatteremtő képesség nem állnak messze tőlem. Mindig vonzott, hogy egy operatív működési területen rengeteg újdonsággal találkozik az ember, ami kiváló motivációt jelent. Cégvezetőként pedig a tanultakat is kamatoztatni tudom.

Jövőbeli tervek?

Mivel a cég stabilitása adott, a szolgáltatások minőségét folyamatosan biztosítani tudjuk és ez garantálja a cég fejlődését. Biztos vagyok abban, hogy a minőség a fejlődés záloga. Természetesen állandó célunk az ügyfélkör bővítése. Adott a szakértelmünk és a tudásunk több, specializáltnak mondható területen, de nálunk még mindig a kétkezi munka becsülete az érték.

Magánélet?

Három csinos hölggyel az oldalán boldog az ember. A 17 éves lányom Laura, életem párja Edit, akinek szintén Laura a 16 éves lánya. Szeretek utazni, fotózni, sportolni. Teniszezem és emellett a vitorlázás és a síelés kapcsol ki igazán.

Mondhatni, minden optimális.

Valóban. A mai, felgyorsult világunkban számomra ez a követendő stratégia munkában és magánéletben egyaránt.

www.optimumfs.hu

Megosztom