A válasz: több ezer. Legalábbis, ha a Griff Collection multibrand ruhaüzletről van szó, ami idén ünnepli 33. születésnapját, így vásárlói június 13-tól 23-ig minden terméket 33% kedvezménnyel vásárolhatnak meg. A cég számára idén is fontos a társadalmi szerepvállalás, ezért a születésnapi kampány egész időszaka alatt adománygyűjtést szerveznek budapesti üzleteikben és webshopjukon is, az adományokat pedig gyermekvédelemmel foglalkozó alapítványok számára ajánlják fel.
Most egy kicsit tekintsünk vissza, mi történt a tavalyi évben: megújult a Griff Klub rendszere, mely több ezer törzsvásárló számára nyújt extra kedvezményeket és meglepetéseket. Ősszel pedig megnyitotta a cég az első virtuális alapokra helyezett, modern webshop üzletét a West End City Centerben – mely az üzletház teljes árukínálatát képernyőkön teszi elérhetővé a vásárlók számára.
Természetesen 2019-ben sem áll meg a lendület, az idei évben a márkaportfólió is jelentős megújuláson megy keresztül. Például megérkezett a prémium olasz Antony Morato márka, mely az országban egyedülállóan a Griff üzleteiben és webshopján lesz kapható, de a női vásárlóknak is jó hírekkel szolgálnak, ugyanis a francia sikkről és az élénk darabokról híres C’est Beau La Vie női ruhamárka is elérhető már náluk. Ezen kívül érkezik idén a GUESS és a Calvin Klein női kollekciója is, de a régi kedvenceket sem hanyagjolják el, mint például a Tommy Hilfiger vagy a Napapijri, melyek 2019-ben is trendteremtő darabokkal jelentkeznek.