Hirdetés

Filmen az év üzletkötője

Google Plus

A siker nem mindig mérhető statisztikai adatokkal, olykor azonban akadnak nagyon is beszédes számok, amelyek ráerősítenek az elért eredmények hitelességére. Szekeres Csaba a Generali Biztosítónál lett a 2019-es üzleti év egyik legjobb üzletkötője, miután az összesítéskor kiderült: az év végére négyszáz fölé tornászta új ügyfelei, a vele élő kapcsolatot ápoló családok számát. Szakmai elhivatottságát időközben egy bemutatkozó filmen is megörökítették, az apropó tehát adott volt ahhoz, hogy magazinunkban is megszólaljon a mögöttünk hagyott esztendő biztosítási szakembere.

-Aminek köszönhetően 2019-es év egyik legjobbja lehettem, szerintem az a jó tervezés volt – vágott bele a harmincas évei elején járó szakember. – A múlt esztendő elején úgy két napot azzal töltöttem, hogy végiggondoltam, s gondosan megterveztem a teendőimet, így azt, hogy mennyi új ügyfelet kell megismerjek, mennyi szerződést kell kötnöm, hogy a legjobbak között lehessek. Hogy ehhez mennyi ügyfelet kell megszerezni, hánnyal találkozni, hogy mindez mennyi tárgyalást jelent havonta, hetente, naponta. Úgy kalkuláltam, hogy 2018-hoz képest ez körülbelül háromszoros növekedést kíván.

-Vagyis? – vetettük közbe. 

-Vagyis az előző évben szerzett mintegy százötven új ügyfél után 2019-ben több mint négyszáz új családnak kötöttem biztosításokat a teljes biztosítási területet lefedve. Gyakorlatilag ez közel ötszáz új szerződést jelent, és a megismert családok mostanra már az ügyfél-portfólióm részét képezik. Úgy kétharmaduk budapesti, a többi pedig Pest megyében, illetve az ország legkülönbözőbb részein él.

-Menet közben mennyire tűnt reálisnak, hogy sikerül a nagy ugrás?

-Mi havi értékelésben dolgozunk, s amikor láttam, hogy szépen alakul a január, a február, ez erőt adott, lelkesített, s hajtott afelé, hogy év végére elérjem a célomat. Fontos, hogy az ügyfelek nélkül nem érhettem volna el a kitűzött számokat, a négyszáz új családból több mint kétszázat a meglévő ügyfeleim ajánlottak, s ez hatalmas érték ezen a piacon.

 

-Az ajánlásokban rejlő egyértelmű támogatás mellett mi segített még?

-Nyilván az is, hogy év közben készült rólam egy bemutatkozó film, amely olyan alapértéket emel ki fő üzenetként, mint az élethosszig tartó partnerség. Én kifejezetten ügyelek arra, hogy 25-45 év közötti új ügyfeleim legyenek nagy számban, ők az én célközönségem, nagyon fontos, hogy ezeket az embereket egy életen át ki szeretném szolgálni biztosítási termékekkel.

-Honnan jött a film gondolata?

- Az egyik ügyfelemtől. Megkérdezett, hogy miképpen ajánljon ő engem másoknak. Mondtam, szóljon pár szót rólam az ismerőseinek, majd tovább gondoltam az ötletet: mi lenne, ha rövid bemutatkozó film szólna rólam ajánlás gyanánt?Iilyen ajánlási forma nem létezik a biztosítási piacon, egyetlen biztosítási tanácsadónál sem. Az egyik ügyfelem forgatócégét kértem fel erre a feladatra, ők egy profi stábbal két nap alatt kilenc helyszínen felvették a jeleneteket, én narrátorként felmondtam  rá a szöveget, ők összevágtak belőle bő másfél percet, s azóta gyakorlatilag ezzel a kisfilmmel ajánlanak tovább az ügyfeleim másoknak, ismerőseiknek, barátaiknak, munkatársaiknak.

-Mi derül ki a száz másodpercből?

- A novemberre elkészült film bemutatja, honnan jöttem, hivatkozik rá, hogy állami gondozott voltam, és tudatos építkezéssel jutottam el a jelenbe, s bemutatja azt is, hogy mi a vízióm, hova tartok. A videofilmből kiderül, hogy a legtöbb ügyfélhez személyesen házhoz megyek, a munkahelyükre vagy a lakásukra odaviszem a biztosítási teendőket, az ezzel kapcsolatos feladatokat, s rendszeresen tájékoztatom őket arról, hogyan áll a biztosítási portfóliójuk, kell -e bármin változtatnunk. A film révén pedig ki-ki eldöntheti, hogy neki tetszik-e ez a fajta együttműködés, szeretne-e velem dolgozni vagy sem.

Nem kérdés - írhatjuk ide a végére: - a Szekeres Csabára igent mondók alkotják az elsöprő többséget...

Képek

Filmen az év üzletkötőjeFilmen az év üzletkötőjeFilmen az év üzletkötőjeFilmen az év üzletkötőjeFilmen az év üzletkötőjeFilmen az év üzletkötője

Google Plus

Galéria

Filmen az év üzletkötője
  • Filmen az év üzletkötője
  • Filmen az év üzletkötője
  • Filmen az év üzletkötője
  • Filmen az év üzletkötője
  • Filmen az év üzletkötője
  • Filmen az év üzletkötője

Hirdetés