Megtérülés és innováció

Ha leülünk beszélgetni egy adatvezérelt marketingügynökség – ilyen a 7Digits is – vezetőjével, hamarosan röpködni kezdenek a három betűs szakszavak (angol szakkifejezések rövidítései), és rájövünk, hogy az online marketingtevékenységet érdemes olyan szakértőre bízni, aki jártas az adatok mérésében és optimalizálásban.

Az különösen hasznos, ha a szakértő mögött jelentős hazai és külföldi vállalkozói tapasztalat van. Dr. Kádas Péter, az orvos és közgazdász végzettségű sorozatvállalkozó a traumatológia helyett az üzleti élet élve boncolását választotta, és többek közt az online marketing szakértőjévé vált.   A 7Digits online marketing ügynökség  Golden Blog díjas alapító-tulajdonosának specialitásai: a tartalommarketing, az LPO és a viselkedéspszichológia marketingcélú alkalmazása.

Még anno az Egyesült Államokban tanultam egy neurobiológia alapú tárgyalástechnikát, amellyel elképesztő dolgokat lehet elérni: akár egy nullát termelő weboldalból is lehet egy őrülten sikeres e-commerce-bizniszt csinálni – mondja Péter, aki sikerként könyveli el azt is, hogy a konkurenciával is jó kapcsolatot ápol. Hozzáteszi: egy innovatív, jól működő cég nem kihasít a piacból, hanem piacot teremt.

Kiemeli: az online marketing az offline-tól egyetlen lényeges dologban különbözik, abban hogy az online mérhető, s mivel mérhető, ezért optimalizálható is. Ez a módszertan azokra fókuszál, azokat szólítja meg, akinek az adott termékre valóban szükségük van. A viselkedéspszichológia és az adatvezérelt online marketing együtt éppen ezt teszik lehetővé.

Jó hír, hogy ez a szemlélet, és a hozzá tartozó módszertan tanulható. A 7Digits ügynökség új diviziót hozott létre, melynek célja a szakmai edukáció. Akadémiájukon a digitális online marketing iránt érdeklődők, és a marketinges szakemberek is találhatnak fejlődésüket szolgáló tananyagokat és képzéseket.

www.7blog.hu

P.K.

Megosztom